2 comments on “Lucy

  1. Ik snap waar je vandaan komt, maar ik ben het niet helemaal met je eens. In de wetenschap dat dit een Luc Besson is vind ik juist dat hij dicht bij zijn kunnen blijft. Ik heb mij echt uitstekend vermaakt en ik wist van te voren al dat het een ongeloofwaardig en bij elkaar geraapt zooitje zou gaan worden. It’s all about expectations 🙂

    Like

    • Hahaha, grappig hoe twee mensen die toch vrij veel naar films kijken en een beetje een fan zijn van Luc Besson tóch een andere mening er op na houden. 🙂

      Ik vind Luc Besson bv. heel straf met hetgeen hij gemaakt heeft qua Taxi, The fifth element & o.a. ook The Transporter en zelfs Taken. Maar vooral het 2de deel van Lucy vond ik gewoon … ja, sorry … dom. Hoe zij in een computer verandert – nee, voor mij gingen ALLE menselijke aspecten uit het raam. 🙂

      Maar Guardians of the galaxy was dan weer WEL megagoe! 😀 😀
      (maar ja, ik ben dan ook een Marvel-fan – lees: fan van het betere soort superhelden (sorry, Superman, lol!)

      Like

Leave a Reply

