9 comments on “Transformers: Age of extinction

  1. Goed geschreven recensie. En ik ben het ook volledig met je eens hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik wel volop heb genoten van alle hersendode actiescènes. Misschien was ik ook niet heel veeleisend voordat ik naar de bioscoop ging en het enige waar ik geïnteresseerd in was waren die robots en dat geweld. Ik ga niet naar Transformers voor het verhaal of de acteurs. Maar dat ben ik 🙂

    Like

    • Hey Paul,

      Wel: ieder z’n ding natuurlijk. Maar ik persoonlijk merkte gewoon dat ik van de eerste 3 heb kunnen genieten en dat ik voor dit 4de deel meer naar links & rechts op m’n cinemazetel aan het schuifelen was dan eigenlijk proberen te genieten van de film.

      Het verhaal, de personages en het algemene inlevingsvermogen? Dat zat er bij mij gewoon niet in, lol! 😀

      Of misschien heeft het te maken met het feit dat ik de serie Dexter aan het zien ben – en televisie doet het zovéééééél beter dan cinema dezer dagen. 😉

      Thanks – jouw site is ook vrij impressionant, moet ik zeggen! 🙂

      Bye for now

      Like

Leave a Reply

